Utpumpad

Så har min kropp kännts nu den senaste veckan. Har noll med energi och blir helt slut av inget. Imorse så mockade jag 2 boxar sen var jag färdig för sängen! Ben och armar bara känns som spagetti typ.. Behöver verkligen semester nu och jag längtar såååååå mycket tills min kära syster kommer över! Kommer ha en vecka ledigt då sen har jag antingen juni eller juli ledigt beror på lite vad som passar Karolina bäst sa till henne att hon får bestämma.. Kommer bli sååå skönt men en hel månda hemma :-D

Idag har inget speciellt hänt. Peter red alla sina imorse och jag gjorde i ordning dem sen hade jag 2 att rida nu på eftermiddagen. Hade en relativt lugn dag. Måste tillbaka ut snart igen och lägga på täckena. Det är det ständiga plågandet på sommaren när det är för varmt att lägga på dem när vi slutar men sen samtidigt för kallt att vara utan över natten.

ne nu ska jag grejja lite sen nege mig ut i stallet och slänga på täckena. Hej svej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0