Nu så har det äntligen blivit gjort

Jag tog mig själv i kragen och fixade rummet wihoo! Har dammsugit och torkat golvet till och med. Inte illa va! Nu är det till och med beboeligt igen. Nu behövs det bara bytas lakan och lite sånt men det göra jag senare.

Imorse red jag även min lilla ponny Sally. Peter ringde och hörde om jag inte kunde ta en sväng på henne, det skulle kanske komma några och titta på henne till helgen. Så ja visst varför inte en bra anledning att inte städa :-) Sagt och gjort. Upp och iväg och red runt lite. Som förväntat så var hon väldigt stissig och spänd inte blev det bättre av att det blåste storm heller! Gick upp på gräset och där blev det bättre när det inte fanns en massa livsfarliga omkullblåsta hinder på backen osv.

Sen ville Peter att vi skulle hoppa henne lite så vi tog några få språng och hon gjorde det bra så vi lämnade henne med det. Sen fick hon gå ut i hagen så hon var glá iaf! Ska rida henne imorrn igen sa jag hoppas på lite mindre vind då, men hoppas inte på för mycket!

Sommaren tar verkligen sin tid här på Irland i år. Fortfarande känns det som vinter typ så jag hoppas att det är varmt och skönt när jag lommer hem istället! Inte långt kvar nu :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0