Eurovison feber

Ja hur dåligt det än är så kan jag inte låta bli i att titta på det! Satt och kollade på den första semifinalen igår och herre min gud den ena låten är värre än den andra.. Kan ju inte direkt påstå att jag är speciellt imponerad av våran låt heller men efter att ha lyssnat på de andra bidragen igår så kan vi allt ha en chans! Tragiskt är vad det är. Men som sagt jag kan inte låta bli att bänka mig framför det ändå haha..

Har hört att hemma har det minsann varit mellan 20-25 grader varmt och skönt, inte direkt samma bild här. Efter att inte haft en droppe regn på 3 veckor som kom allt på en gång och nu har det regnat varje dag i en vecka typ. Ok, det är inte jätefarlig mestadels kommer det i skurar men va tusan nång gång får det vara nog! Idag har det regnat av och på och mellan skurarna har solen kikat fram och det blev jättevarmt och skönt. Väder är ju bra lustigt det ock.

Imorgon åker Karolina och Daniela till Cavan där det är tävling fre-sön. Peter valde att stanna hemma för han har inga hästar direkt som behövde åka med dit osv. Så jag blir själv hemma med honom då antar jag och en väldans massa hästar. Kan ju bli spännande! Hoppas han inte får alltför galna ideér nu.

Skulle behöva laga lite mat nu men all ork är som bortblåst.. Ska försöka pallra mig in i duschen också! Sen kommer jag nog däcka ganska så omgående.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0