5 veckors semester, yeeeaaahhh!

Idag börjar min semster såååååååå najs! Som jag har väntat på denna dag. Kommer vara kvar här i en vecka och grejja lite, sen åker jag och Graham hem till Sverige den 31:a samtidigt som Stina åker hem. Sen blir det 4 veckor hemma i Sverige som jag hoppas kommer bli varma och soliga!

Imorse vaknade jag kl 8 eftersom Graham skulle åka till jobbet då. Självklart kunde jag inte somna om som i valig ordning så har suttit här i sängen och glott på en massa blask på tv:n och internet. Funderar på om jag ska göra mig lite frukost kanske.. Måste bara orka dra mig själv ur sängen först.

Ute är det storm. Alldeles nyss lät det som att hela taket skulle blåsa av byggnaden helt galet är vad det är! Samma lika var det igår jättekul att jobba hela gården såg ut som jag vet inte vad inte mycket man kan göra åt det heller för om man sopar så ser det ju likadant ut igen efetr 2 sekunder. Verkligen hatar det när det ser så skitigt ut! När det kommer till jobbet och gården så är jag perfektionist och vill att det ska vara ordning och reda och se snyggt ut hela tiden så sådana dagar gillar jag skarpt inte!

Nu dessa dagar måste jag ta tag i mitt rum och städa det från golvet och upp innan Stina kommer över.. Sen är det alltid skönt att ha det rent och snyggt innan man åker iväg så att man kommer hem till ett städat rum igen :-)

Nehe nehe nu ska jag hitta på något annat vad nu det kan bli..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0