Tårtätning och träning

Bakade ju en tårta i torsdags som var meningen att Daniela skulle få, men hon var borta hela dagen så då får hon skylla sig själv sa vi och högg in på den istället haha! Gott var det. Hade en bit kvar idag som jag smackade i mig efter jobbet sen åkte vi och tränade och det var ingen bra kombination kan jag tala om! Världens kramp fick jag i magen kunde springa 15 min sen var jag färdig att kräkas typ! Gick och körde med några maskiner istället ett tag och det gick bättre. Sen på slutet gjorde jag 15 min till på löpbandet och det gick ok. Så förhoppningsvis tränades den där tårtbiten bort nu :-)

På jobbet flyter allt på som vanligt. Har fått ytterligare en ponny nu, och den är pytteliten haha! Typ b-ponny liten c kanske! Den kommer från Peters pappa som föder upp i liten skala (connemaror) och han ville att vi ska rida in den här åt honom! Så söt är den, väldigt hårig dock! Lägger upp en bild vid tillfälle.

Till helgen har vi planerat partaj haha jag och Niamh börjar bli desperata så något måste vi hitta på! Blir nog bra det. Var ett tag sen jag var ute nu faktiskt. Ändring på det!

Nu ska jag blåsa håret sen blire sängen för hela slanten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0