St. Patricks Day

Jaha idag är det alltså St.Patricks Day här på Irland, som alltså är deras nationaldag. Kommer vara en stor parad i Dublin (som alltid) och även Wicklow har ju sin egen parad. Inte mycket att se dock, typ bara alla lokala företag som går med och gör reklam för sig själva så nja vet inte om det är något som jag kommer se. Alltid sjukt massa folk också så vette tusan om jag orkar bry mig!

Sitter och lyssnar på Adele - Someone like you. Den tjejens röst ger mig rysningar! Helt galet bra är hon! Älskar hennes andra låtar Rolling in the deep och Make you feel my love. Kan lyssna om och om igen på dem, så sjukt bra!

Satt nyss och plågade mig själv lite och kollade på gamla foton på Murph.. Saknar den hästen något grymt önskar han kunde komma tillbaka.. Högst otroligt! Har många fina minnen med den hästen!! Galet att jag fortfarande nästan 2 år efter han såldes saknar han! Han finns alltid i mitt hjärta :-)

Har en lite trist dag idag, saknar Sverige och min familj, vänner och djur.. Får sånna perioder ibland då man bara vill åka hem.. Men det är bara att bita ihop i guess!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0