Så var det Måndag igen

Vilket innebär ledig dag. Jippie!

Vi har tillbringat morgonen med att städa hela lägenheten. Skurat golv och putsat fönster och allt där i mellan. Nu är det riktigt fint här inne och vi har en sån härlig nystädad lukt här inne! Får se hur länge det håller sig så..

Har inte orkar ta tag i mitt egna rum än, ser mer eller mindre ut som ett bombnedslag som vanligt. Ingen ändring där inte! Vettja om jag någonsin kommer bli ordningsam i mitt rum.. Högst otroligt.

Funderar på om jag ska åka ner till Wicklow och klippa mig. Eller, jag hade bara tänkt klippa luggen. Göra den lite kortare igen, har haft lång lugg nu ett bra tag så jag vill ha lite förändring känner jag! Har lust att dra en sväng till Dundrum också men vet inte om jag har så mycket pengar för det haha..

Har förresten laddat upp bild på ponnyn, som för övrigt heter Sally. Söt liten sak :-) Satt på henne igår förresten. Det höll på att sluta illa haha! Peter höll i henne och så gick vi runt lite så kom enutav de små hundarna bakom och hon blev skitskraj för hunden och sprang iväg så jag satt där uppe och höll i mig i bröstan och litade helt på att Peter skulle hålla i henne men hon var som en bulldozer haha Peter hade knappt någon chans men efter ett tag så lugnade hon ner sig men det blev ett par skutt och lite spring iaf! Men det kommer nog gå bra det där!


Ponnyn Sally
Sally!

Ne nu ska jag gå och göra mig lite fin sen far vi ner mot Wicklow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0