Redo för sängen

Klockan är bara strax efter 8 och jag är fit for bed som man brukar säga här. Sommartiden ställer verkligen till det, inge vidare kul på mornarna! Men snart så vänjer man väl sig.

Är trött i hela kroppen idag vet inte varför.. Benen värker och ryggen likaså resten känns bara trött..

Sen sist har inte så jättemycket hänt. Har fortsatt jobba med ponnyn som jag nu har galoppat lite med och det gick helt ok. Red "ut" på henne idag och det var inga som helst problem. Pigg och glad och frammåt! Sen igår kom en nygammal häst. Han har varit här i omgångar redan som 3,4 och 5 åring nu är han alltså 6. Världens eländgaste häst att rida men hoppa kan han allt lite grann. Han är as slö på backen och stel som en pinne men när han får i en växel så ser han riktigt trevlig ut! Typ bara Peter som kan rida han dock haha ingen annan har muskler nog.. Han är iaf här för ägarna ska sälja honom och på måndag kommer det nå folk och ska kolla på han så Peter ville ha hit han några dagar innan och kunna rida han lite själv först.

Annars är det samma hästar kvar.

Till helgen blir det tävling. Det är en tre dagars men som det låter ska vi bara åka fredag och lördag tack och lov. Kommer bli nog med jobb bara det! Speciellt när Nadia har fått ledigt hela helgen. Suck.

Jag ska även hoppa med mitt lilla projekt. Hoppade lite med han idag och det gick väl ok men jag är inte helt nöjd.. Bara att kämpa på och hoppas vi kan lära oss lite!

Idag fyller även bror min år, så grattis till honom!

ne nu ska jag se om jag har något onyttigt att äta sen ska jag smita ner i sängen tror jag bestämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0