Latast i stan

Det är jag de, utan tvekan.. Har inte varit på gymmet på typ en vecka nu. Har faktiskt en ursäkt, jag fick någon slags benhinne inflammation menn det brukar man ju vanligtvis kunna få på framsidan av benet (typ smalbenet där ni vet) men jag fick skit ont på insidan utav smalbenet mer. Vet inte varför det kom så bara hux flux har aldrig hänt förut. Kändes typ som ett stort jäkla blåmärke på båda benen. Skulle behöva något typ tigerbalsam eller så och dra på!

Ska försöka ändra på mina dåliga vanor och ta mig ner mot gymet imorrn igen.

Idag var jag ledig och hade tänkt fixa lite sker men som vanligt glömde jag bort allt jag hade planerat och fick inget vettigt gjort alls. Skulle ha gått till banken och skickat pengar till mor min men det glömde jag bort såklart kom precis på det nu.. Sen tänkte jag laga potatisgratäng till middag men då glömde jag såklart att handla ost och grädde. Suck. Får ringa till Graham så kanske han kan fixa det till mig.

Imorrn blir det jobb igen. Suck. Måndagar försvinner alltid lika fort som de kommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0