Årspremiär för tävling

Ja idag hade vi våran års-premiär. Det bar av till Barnadown, dit hade vi med oss 7 hästar. Jag hade med den hästen jag skrivit om tidigare och skulle hoppa i 90cm. Gick riktigt skit kunde inte rida för 5 öre. Hade 2 nerslag, 1 utav dem borde han faktiskt inte ha ner men det andra tar jag på mig. Kändes skit för hans ägare var där och kollade så man hade ju självklart velat sätta en nolla men nej då det vore ju dumt. Jaja vi får jobba vidare.

Hade en utav 4-åringarna med också som debuterade i 90cm med 2 nerslag tror jag, men det är ju inte lätt för dem att komma in och hoppa första gången hemifrån  så det räknar vi alltid med att det kanske blit lite plockepin!

Sen hade vi 3 i 1.10, en utav inackorderingarna var med sen hade Daniela en i 1m. Hade en skitdag allt so allt hade massa att göra när vi kom hem så väl inne i huset kraschade jag framför datan med en massa mat haha..

Nu sitter jag och glor på melodifestivalen, måste ju hålla koll på vad som händer och sker på den fronten!
Kan ju berätta att Jedward med låten lipstick kommer representera Irland. Hoppas vårat bidrag blir lite bättre än det iaf..

Ja juste, den andra ponnyn vi har här som jag var säker på var B-ponny visade sig vara maxad C-ponny, kommer med all säkerhet bli en liten D! Hahah ja min storleksuppfattning är beviserligen inte den bästa..

Nehe nu ska jag kolla vidare på Melodifestivalen!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahahhaha, fan va ja skratta när ja läste att Jedward ska representera Irland! :D :D blev tvungen youtuba låten nu också... hihi. De är för coola domdär två killarna :') måste ju nästan lägga en röst eller två på dem bara för att! Verkar vara nya grejen iår, att skicka söta killar till ESC? Sverige gjorde det, Finland gjorde det och tydligen också Irland! Undrar om några andra länder kör på samma grej? :D

2011-03-13 @ 14:54:09
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0