Vet inte om jag orkar med gym idag..

Skulle egentligen åka till gymmet idag men vet inte om jag orkar.. Kan ju åka imorrn istället kanske? Har lite ont på baksidan av ena låret också så kan ju alltid skylla på det :-)

Idag har det varit full rulle. Hann med att rida mina tre hästar och allt annat runt omkring, och var faktiskt klar i god tid idag. Något som inte händer alltför ofta! Kom hem redan runt 20 över 5 så det var inte dåligt :-)

Imorrn har Peter clinics hela dagen så det blir nog en bra dag, slipper ju göra i ordning hästar åt honom då!

På söndag är det ju världscupen från Göteborg också, önskar jag hade kunnat vara där och se det live som förra året men men, man kan inte få allt här i livet inte! Ska kolla på FEI's webbtv istället, om jag nu måste ta med mig datan ner i stallet! Får använda Danielas login så behöver inte betala, supert det.

Funderar på om jag ska försöka orka dra mig mot gymet eller ej.. Kom på att en bil kan hjälpa så får slå en pling till min kära pojkvän och se om han tänkt komma hit snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0