Härliga vinterväder

idag har vi haft riktigt irälndskt vinterväder här. Spö regn hela j*vla dagen. Började regna vid 9 imorse sen efter det regnade det hela dagen till klockan var 6 och vi gick hem. Kul! Ridhuset var upptaget typ hela morgonen också, först hade Peter lektion sen kommer alltid de handikappade barnen och rider varje tisdag så de var där till klockan var 12 så vi kunde inte rida något förrän då. Så jag hann med att rida Roya (en utav 4åringarna) som gick helt ok. Sen efter lunchen red jag Reilly som är en utav privathästarna. Han var galen, hoppade runt och skyggade för allt och drog iväg hipp som happ. Lite pigger var han! Hade en okej dag måste jag väl säga.

Hoppas på bättring på väderfronten imorrn!

Nu är det greys anatomy på tv dubbel avsnitt så det måste jag glo vidare på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0