Vilket slöseri..

Ja jag har slösat bort hela denna dag med att göra ingenting alls! Fy skämms på mig. Det har varit super fint väder också så jag har faktiskt väldigt dåligt samvete nu.

Igår var vi ute en sväng och när det precis började bli skoj och alla dansade och tjoade som mest då kommer ägaren och bryter musiken och säger att det är slut! Då var kl bara halv 2! Normalt har de öppet till 2 iaf men det hade antagligen varit polis där och enligt deras licens får de bara ha öppet till typ 1 eller om det är halv 2.. Just när det började bli bra! Men men sen var det dags att ta sig hemmåt och däckade i sängen ganska så kvickt.

Så idag det enda vettiga jag gjort var att ta en sväng ner till Wicklow med Graham och satte oss på ett cafe och tog en soppa och smörgås, sen skulle han och fiska med Danielas systerson som är här. Jag åkte hem och kollade på min bästa såpa, home and away, sen total däckade jag i sängen till klockan var halv 5!

Så då tänkte jag att ne jag måste gå ut en sväng och njuta av vädret så jag gick ett varv runt ridhuset sen var jag trött igen haha.. Hatar när man blir sånn på ens lediga dag då borde man ju passa på att göra något vettigt..

Nu hörde jag precis bilen Graham kom hem får se om de lyckades fånga nått!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0