Alltid ska det ske på min lediga dag

Lyckades med att få ett migrän anfall igen, inte första gången det händer på min lediga dag. Varför kunde det inte ha hänt imorron istället så jag kunde slippa undan lite från jobbet? :-) Nerå bara för att jag säger så, så kommer jag säkert få ett anfall imorrn me.. Låg iaf och sov i sängen till kl var 3 så hela dagen var typ förstörd. Har inte gjort något annat än handlat och bakat muffins. Men men sånna dagar måste man väl ta då och då.

På gården är det som vanligt full rulle. Alla 3åringarna är ju som sagt inne nu. 2 av dem kom ju in tidigare så dem har vi börjat rida på nu lite grann, eller ja bara travat lite men vi tar det med små steg! De funkar ok iaf. De andra har nu lärt sig gå på skrittmaskinen, och vi har även satt en liten elastiskt gjord runt magen. Så nu ska träns på också, så kommer sadeln så småningom!

Nadja, den nya tjejen, kom nu ikväll så från och med imorrn så kommer vi vara full styrka igen vilket ska bli väldigt skönt. Hoppas det underlättar lite!

Justin, min lilla 4åring som jag rider går från klarhet till klarhet. I lördags var vi iväg på tävling i Seaview och hoppade 90cm igen och gjorde det underbart! Dubbelnolla och lugnt och sansat utan att stressa upp sig och jag kunde ta en förhållning utan att hon började slänga med huvudet allför mycket och bli bitchig. Så vi går defenitivt frammåt i utbildningen, vilket känns super bra! Hoppas det håller sig på den vägen!

Ingen tävling till helgen, cheferna ska iväg på nått bröllop så vi blir ensamma hemma vilket kommer bli najs.

Sen fick jag trevliga nyheter idag! Min Madde kommer över den 17-21 november!! Och ännu bättre är att det är hennes födelsedag den 17:e så det blir ju super bra det, det ska vi fira med stor fest :-D

Sen så sa Malin att hon kanske också kommer över!! Fast i början av november! Om det händer så blir jag såå lycklig!! Har inte träffat nån av dem på många månader nu och jag saknar dem som bara tusan!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ååååh jag vill jag vill jag viiill! :/ hoppas verkligen jag får pengarna... vem är hon denhär Nadja då? :)

2010-10-19 @ 16:42:45
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0