Utomhusblogg

Idag är jag ledig så jag följde med Graham till den lilla dammen de har här och han ska fiska. Jag tog med mig datan och en massa gottit såsom vindruvor kakor och saft och en filt att ligga på, så nu ligger jag här i solen och benen bränner för det blev varmt med jeans! Hade faktiskt kunnat ha på mig bikinin nu känns det som, länge sen jag kändes sån värme. Härligt!

Igår var vi på tävling med 7 hästar, inget speciellt dock inte mkt folk alls ´så det blev lite körigt mellan klasserna men vi kom hem skapligt i tid iaf.

Nu har alla fölen anlänt också, 3 stycken små stoföl blev det i år. Alla så söta så! Jewel, Mayday och Brooklyn heter de.

Ja juste, min sadel är klar!!!! Den kommer förhoppningsvis denna vecka :-D Så nu väntar några inte så trevliga ridpass då den ska formas till, men efter det blir det himmelskt skönt att rida :-) Inte så skönt i plånboken men smakar det så kostar det.


Haha just som jag låg och skrev här så fångade han en fisk och stor var den. Jag tordde först att det var han som ramlade i sjön efter allt plaskande men detr var visst fisken. Så skulle jag försöka få in den men jag överlät det snabbt till graham igen. Spännande detr där.

Nehe nu ska jag greja med lite annat. På återseende!

>Förresten så hejjar vi starkt på Tre Kroner nu vinst över Kanada är bara bäst. Vi ska slå Tjeckerna iaf hoppas jag, då är jag nöjD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0