Nu har den kommit! :-D

Åh min nya fina sadel kom idag :D Den är såååå fin längtar till jobbet imorrn så jag kan testa den haha.
Kommer nog bli skitbra, nu kommer jag bli minst lika bra som Roffe ;-P

Annars så var jag ledig idag. Åkte till Magda (som jag jobbade med tidigare) och hennes nya yard. Hon hyr ett stall med en sandring och hagar. Jättefint var det de har fått göra en hel del jobb där men har verkligen fått det fint måste jag säga. Kul för henne! Hon hade några hästar därnu och ett par inhyrda så det verkar ju gå bra för henne :-)

Sen var jag bjuden över till Grahams hus på BBQ mycket trevligt och god mat. Vädret här de senaste 5 dagarna har varit helt galet. Solen har stekt som aldrig förr helt underbart, har lyckats bränna mig mer och mer varje dag men det gör mig inget för gud vad man har saknat denna känslan med solen som steker! De säger dock att det kommer bli sämre igen nu. Men men förhoppningsvis blir det lite mer sol i sommar.

Så imorrn blir det som sagt jobb igen hoppas att det inte blir allt för mkt att göra. Nu ska jag kolla på presentationen av alla euro vision låtarna. Han som håller i det här på Irland har Sverige som favorit så det tycker vi om :-) Visste ni förresten att 2 st svenskar faktiskt var med och skrev det Irländska bidraget?? Så alla borde rösta på Irland nu! :-)

Sen så är det de 2 absolut sista avsnitten av LOST ikväll, Graham som är LOST nörd är helt salig. Jag själv har noll koll på vad som händer där men det kan ju vara kul att se hur de slutar iaf!

Här kommer en bild på min nya underbart fina sadel ;-)


Kommentarer
Postat av: Boel

Du är allt lite nördig du också med din sadel:-))

2010-05-25 @ 11:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0