Nu är det sommar

Jajjemen gott folk idag har det varit rena sommar hettan här inte klokt vad varmt det var. Lyckades fixa mig en snygg bonnbränna också, yes!! Eller kanske inte.. Har lagt på tjockt med after sun nu och imorrn blir det tjockt lager med solkräm istället!

Det ska tydligen hålla sig fint nu över helgen så det hoppas vi på!

Spännande på lördag nu match igen mot Tjeckien åhh vad jag ska fira om vi skulle råka vinna den matchen! Och om vi förlorar kommer jag få höra det i all framtid så jag hoppas innerligt på blågul revansch!

Ingen sadel än tror inte den kommer hinna komma denna vecka så förhoppningsvis början på nästa vecka istället!

Neee nu har jag skrivtorka. Hörs o ses!



Min mycket snygga solbränna

Kommentarer
Postat av: Malin

verkligen jäkla läcker bränna du har fått där ;) grrrauh!

2010-05-22 @ 16:39:09
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0