Vår!!

Ja så känss det här på Irlandet i alla fall vi har haft jättefint solsken nu i en vecka tror det inte själv. Man får riktiga vårkänslor och jag är på bra humör hela tiden det är härligt att känna att sommaren är på G :-)

Så lördagen var vi ute ett gäng träffade en massa tyska tjejer som är kompis med en kompis så vi blev några stycken.. Hade en trevlig kväll, mina fötter fungerade dock inte på slutet kunde inte ta mig från puben till taxin haha jisses det var den värsta promenaden i mitt liv. Mindre kul dagen efter då de fortfarande värkte och då skulle man jobba också. Men det gick ju. Åkte iväg med 4åringarna till Barnadown för lite schooling (deras 1a gång ute) och det gick supert det med alla skötte sig jättebra så det var ju skoj.

Hoppas på att börja tävlingarna snart, tror vi ska börja om ett par veckor. Hoppas också att jag har någon häst att hoppa annars blir jag ledsen. Vi får se vi får se.

Fick goda nyheter idag också, mitt hatobjekt Shauna ska äntligen åka till Schweiz eller ja inte förrän i maj men nu blir det iaf äntligen av! Finns ingen värre häst att rida och därför får ju såklart jag rida henne. Inget jag kommer sakna direkt!

Näst nästa söndag ska jag försöka ta mig till Madde äntligen det har jag sagt hur länge som helst nu men nu så fick jag söndgg ledigt så då tänkte jag att det är bäst att passa på! Ska försöka ta mig dit lördag kväll så kan vi dra en repa ute i Athlone det vore ju skojsigt. Får se hur det går tåg och grejer!

Nu ska jag kolla på off the rails alltid lika kul, sen borde jag äta något innan jag hungrar ihjäl! Hörs och ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0