Fortfarande sjuk och galet trött på't!

Ja nu är det inte kul alls längre men det känns som att det går åt bättringshållet. Hostar fortfarande hela tiden och näsan är det blockad i men huvudet känns lite "lättare" igen.

Pratade med mamma igår och hon tyckte det lät som att det kunde vara bihåleinflammation och att det kunde man behöva pencillin för om man hade otur, men nu efter det så kändes det bättre så jag vet inte..

Igår fyllde bror år så grattis till han! Och idag fyller George år så grattis till han idag. På lördag ska han ha kalas så det kan bli kul, hoppas bara att det går bättre än förra året, det ska vi inte gå in på nu.

I helgen är det 3dagars i Barnadown, vi skulle ha åkt fredag och lördag men nu ska det regna hela fredagen så vi skippar nog det, sen åker vi kanske till Seaview på söndag istället. Det finns inga klasser som passar för våra bebisar i Barnadown då, synd för jag hade velat se grand prixen. Men man kan ju inte få allt heller.

Idag hoppade jag med ponnyn och det gick totalt skit, skyller på att jag är sjuk. Peter försökte som vanligt vara positiv och uppmuntra mig men det lyckades han inte med. Jag blev lite arg och skrek och hade mig men sånt får han tåla :-P

Vi har fått ett litet föl också e. Jack of Diamonds som faktiskt är svenskt halvblod så det gör det hela extra kul :-) Lite info om honom på länken nedanför! ett litet stoföl blev det jättegulligt! Nästa föl kommer i april någon gång tror jag.

Nu ska jag kolla på Zlatan som spelar ikväll mot arsenal, go Zlatan go!

http://www.lissavastud.com/studfarmireland_jackofdiamonds.php

Kommentarer
Postat av: Mor

Är du inte frisk snart??

2010-04-21 @ 19:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0