Dags föruppdatering då kanske

Ja jag har ju varit väldigt dålig på det den senaste tiden. För tillfället är jag sjuk som jag vet inte vad. Den bärsta förkylningen jag någonsin haft tror jag. Började för ett par dagar sen med lite ont i halsen som utvecklades till den värsta hostan man kan tänmka sig. Näsan är det stopp total stopp i. Måste ha haft feber också för jag vaknade igår med feber frossa var totalt våt från topp till tå mindre härligt. Hade migrän också tror jag fick ta mina tabletter iaf och försöka somna om. Dagen efter sa jag till Peter att jag helst hoppar över att rida och det gick bra så det var en liten räddning.

Imorse kl 3 vakande jag igen och kunde inte somna om. Låg och hostade och snörvlade och vände och vred till slut somnade jag iaf. Fick rid ledigt idag med och det behövdes nog för jag har inte mått bra idag heller. Proppar i mig honungsvatten nu och andra hot remedys och bara vill bli frisk nu!! Galet trött på det här skiten.

Här på gården har det inte hänt så jätte mycket, vi var iväg på första tävlingen för säsongen och det gick bra. Jag red dock inget. Ska rida Lulu är tanken för denna säsong Peter ska bara rida henne i de första tvälingrna sen får jag ta över.. Så det är bättre det än inget alls!

En ny häst kom det idag som är här på försäljning jättefin stor häst ska bli kul att se hur den är.

Vi började hänga lite på Elliot idag och det gick helt ok hoppas att det fortsätter så!

Håller på att planera semestern och självklart den dagen jag vill åka hem så är det en Dublin qualifyer så det gick inte, men får försöka hitta ett annat datum. Förhoppningsvis början av Juli blir det.

nehe nehe nu ska jag kolla ett despo houswifes avsnitt jag missa hör om dagen sen blir det sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0