Wicklow Sailfest

Helt galet i den lilla staden Wicklow i helgen, så mkt folk har jag inte sett där under mina 3 år här! En seglartväling runt Irland startar här imorgon så det är en massa festligheter på G nu under hela helgen just för det. Så härlig stämning med band som spelar live under hela dagen och kvällen och massa glatt folk överallt. Riktigt hög stämning!

Vädret är super men fortfarande ganska kallt. Solen skiner och inte ett moln på himlen men ändå så är det kallt så man måste ha på sig en långärmad ibland. Galen vind som gör det kallt antar jag. Hoppas på lite bättre imorrn då ska jag lägga mig ute på gräsföltet och pressa järnet. Bara för det kommer det säkert vara mulet hela dagen även fast de har lovat solsken!

Så lycklig att jag inte jobbar imorrn, de ska åka iväg med full lastbil till Barnadown och allt är på gräs vilket innebär massa broddar in och ur! Hemska tanke...


Jaha nehe avslutar med en bild på mig och Roller som jag hittade på telefonen




Dags att värma upp lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0