Vad ska man hitta på

Bra segt att vara ledig haha vet inte vad jag ska hitta på! idag har jag och Graham varit extremt lata har legat och latat oss i sängen i stort sett hela dagen! Glott på tv och grejs men det får man göra när man är ledig. Ska försöka hitta på något skoj imorrn som inte kostar för jag måste spara spara spara nu tills jag ska hem :-)

En ny liten häst kom det idag, eller ja en ponny var det! Har inte pratat med Peter om vad det är för något men den ser ut som en c-ponny skulle jag tippa på! Haha det kan bli kul :-)

Våran lilla ridstig börjar arta sig hoppas den är klar till nästa vecka. Blir inte så långt men det är bättre än att sitta och harva runt på ridbanan hela tiden.

nee nu är det total brist på samtalsämnen så hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0