Tävlingsfri helg

Ja det lutar åt de, najs! Alltid skönt med en ledig helg. Peter ska vara med och hjälpa amatörerna på lördagen deras 3:e kval till RDS går då, sen på söndag pratade de om att åka till Kill men det skiter vi i och åker till Boswell på onsdagen som kommer istället. Så jag får söndag ledigt tror jag de sa, så jag hoppas på sol så kan man kanske åka till stranden och sola sig lite! Hoppas på det bästa.

Annars vet jag inte om det kommer hända så värsta mycke under helgen. Tydligen så skulle det vara Bbq nånstans på söndag så kanske drar iväg på de, men jag får klara mig utan Graham eftersom han åker till Wales som jag sa i tidigare inlägg. Det är ju trots allt bank holiday weekend så det borde vara bra drag ute!

Min lilla ponny som jag ridit nu i några månader ska åka hem till veckan tror jag. Vet egentligen inte vad det var för vits med att ha honom här då ägaren aldrig varit här. Hon kommer säkert slänga ut han på bete igen och han kommer stanna där i ett år till. Men men inte mina affärer att lägga näsan i..

Shauna borde vara i Schweiz nu, har inte hört något än men hon skulle ha vart där igår tror jag Peter sa. Hoppas hon får det bra, men det tror jag nog.

Nee nu har jag väldig skrivkramp här, over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0