Sommar, sommar och sol

Havet och vinden och doft av kaprifol! Haha omförglömlig sång som outro till det ännu mer oförglömliga sommar programmet Hajk haha..

Ja sommar och sol har det varit idag. Började dagen mindre bra dock. Vaknade kl 5 imorse av att jag hade migrän, jippie! Så jag blev liggandes mer eller mindre vaken i 2 timmar men somnade ordentligt då och sov till halv 10 och kände mig ok då. Så ringde Magda och undrade om jag ville hänga med till Boswell och kolla runt lite då det var tävling och skulle även kolla om affärn var öppen. Så vi begav oss dit och affärn var stängd och det var bara en massa amatörer där och hoppade så det var inge vidare värst att kolla på.

Så vi drog oss hem igen, var hemma runt halv 2 så jag hann med att se slutet av det bästa, Home and Away. Efter det tog jag mig ut i solen och la mig på banken ute på gräset i en timme himmelskt skönt! Sådär lagom varmt pressar väder och så var den en frisk bris som kylde en lite. Lyckades slumra till en stund vaknade en timme senare och tog mig in igen sen har jag fastnat framför teven. Väntar på Graham som som vanligt är seeeg men men..

Ska inte sitta här för länge huvet är som vanligt lite seegt efter ett anfall men jag var tvungen att glo runt lite en stund i alla fall.

Imorrn vet jag inte vad som händer, hoppas det är varmt imorrn med så kanske jag tar mig till stranden eller något i den stilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0