Sommar och sol

Det har vi haft ett tag nu, men sen så kom det ett par dagar med regn och alla klagade så men realistiskt tänkande så behövdes det verkligen regn allt var så torrt och inget växte. Men nu idag var det fint igen och det ska vara fint i några dagar tror jag, håller tummarna.

Imorrn är det RDS qualifyer no2 men vi ska inte ha med några hästar. Hade vart skoj att åka och kolla, alltid skoj och se, men man måste ju jobba.. Peter och Daniela ska dit och kolla så det borde iaf bli en ganska lugn dag här vilket kan vara skönt.

Sadeln är inriden nu och börjar bli riktigt skön :-) Mindre skönt för plånboken men men det är värt att leva fattigt ett tag! ;-P

I helgen ska Graham åka på fiskeresa till wales med sina kompisar så jag blir kvar hemma helt ensam. Fast jag klarar mig nog.. Jag har ju min dator :-)

Fick ledigt en vecka i juni nu 14-20 för dagar som jag har haft kvar från förra året så då ska jag och graham försöka åka ner till Énnis där hans moster bor och hälsa på och åka på lite sightseeing och vara lite turistiga (eller jag ska iaf) Najs med en liten break :-)

Madde har nu åkt hem for good, kommer sakna henne! hoppas på att hon kommer och hälsar på ofta :-D

 Nu är det sleeptime så jag kommer upp imorrn! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0