Slut på semester nr 1

Jahaopp imorgon är det dags för jobb igen. Skönt att vara tillbaka och göra nått om dagarna igen men jag kommer säkert vara trött på de efter ett par dagar. Men jag jobbar ju som jag sagt tidigare bara i 6 dagar sen är jag ledig 1 dag sen blir det jobb i 2 dagar igen och sen bär det av hemmåt :-D

Idag var vi iväg en sväng till stranden och gissa vad, jag badade i havet! Men jisses säger jag det gör jag inte igen kallt som satan var det! Men nu kan jag säga att jag gjort det i alla fall.

Nu är hela slingan runt gården färdig så imorgon hoppas jag att det blir till att rida ut på alla hästarna och testa den. Hoppas på en liten mjukstart sådär!

nee jag har inget vettigt att skriva så det är väl bäst jag hoppar i sängen så jag kommer upp imorrn! God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0