Ledig söndag

Det är nog en av de första söndagarna på nästan 3 år som jag har ledigt. Inte dåligt de inte. Otroligt tråkigt väder ute. Det regnar men är fortfarande varmt. Inte direkt att man känner för att göra något. Tänkte kanske åka upp till Dundrum en sväng och kika runt lite bara för att fördriva tiden.

Igår kväll ringde Grahams mamma mig och undrade om jag inte ville komma över på middag, så ja visst tänkte jag det är ju alltid trevligt. Så det gjorde jag och blev kvar där till 12 haha satt och kollade på Britain's got talent som det var final för. Sen hem till sängen och självklart vaknad jag som vanligt innan 7 och var typ klarvaken. Somnade om iaf i ett par timmar men halv 10 gick det inte att sova längre så då klev jag upp och har grejat lite i rummet. Ska väl dra fram snabeldraken en runda också.. 

Lånade en film av Grahams bror också, Marley & Me. Har inte sett den än men folk säger att den är bra, sorglig dock! Så det är ju nått jag kan göra också.. Kollade förresten på filmen när jag och Murphen hoppar lite ledsen blev jag allt då, saknar den lilla plutten!

Är så galet sugen på att hoppa igen blir så himla uttråkad av att åka på tävling utan att hoppa själv.. Det är ju mkt roligare :-) Men men vi får väl se vad som händer..

Nehe nu ska jag slänga i en ny omgång tvätt i maskinen och greja lite.. Byedibye

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0