Jag ska få en häst!

Haha jajjemensan äntligen ska jag få nått att rida igen. Var på tävling idag och när vi kom hem så sa Peter att om hn nu blir av med Rialto så ska han köpa en häst åt mig som jag ska få hoppa. Riktigt glad blev jag då, saknar det som bara den att få hoppa! Så sjukt tråkigt på tävling utanatt hoppa själv. Förhoppningsvis hittar vi en liten pålle snart.

Som sagt tävling idag med 5 hästar. Inget folk alls där vilket innebar lite press för oss men vi kom hem runt halv 5 så det blev en helt ok dag. Alla hästarna hoppade bra så det var ju bra det. 2 utav ägarna var på plats och tyckte att det var så kul att deras hästar hoppade så bra. Så det tycker vi om när ägarna är glada!

Imorrn borde bli en ganska lugn dag, kommer säkert finnas ett par stycken att rida men förhoppnignsvis inte allt för många.

Nästa vecka är jag ledig, najs! Skulle ha åkt ner till Ennis men jag tror att vi struntar i det och sparar på pengarna tills vi ska åka hem till Sverige istället. Hoppas på fint väder iaf så jag kan sola lite och greja :-)

Ne nu kommer Graham snart med mat åt mig som hans mamma lagat, gud va jag tycker om henne! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0