Härligt med jobb igen!

Eller inte! Min chef ville typ döda mig idag tror jag. Blir galen på han ibland när han inte inser hur mkt jobb han ger en och hur lite tid man har att göra allt på! Fick stor lust att bara skrika rakt ut men jag fick hålla det inne..

Nya slingan är som sagt färdig och vi invigde den idag! Hästarna uppskattade det :-) Men man märkte verkligen skillnaden på att rida runt runt på en ridbana och att rida i upp och nerförs backar! De tog på deras krafter att trava uppförsbacke :-) Men det kommer bli super bra träning för dem så det blir nog supert de! Daniela tog kort på oss och la in på hemsidan --> www.ballinteskinfarm.com Kunde tyvärr inte galoppera nått då marken är så hård så vi hoppas på lite regn snart så ska det nog bli bättre.

behöver handla mat också men min kära pojkvän är nere i Waterford med en kompis och hjälper honom med nått jobb så det går ju inge vidare för mig.. Hoppas han kommer hem snart för jag har ingen frukost!!

nehe nu ska jag hitta på nått annat vad nu det kan tänkas bli..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0