Bröllop hit och dit

Ja jag får nog vara glad att jag inte befinner mig hemma i Sverige nu med all bröllopshysteri som pågår! Sitter och kollar lite på den konserten som pågår just nu trodde det skulle vara lite mer intressant än vad det faktiskt är. Aja nog sagt om det.

Fortfarande ledig och uttråkad till 1000 haha.. Längtar bara hem just nu, vet till 100% att jag iaf inte kommer vara uttråkad där :-) Alltid samma sak när man åker hem, schemat man har är fullspäckat skulle behöva 1 månad minst för att verkligen hinna med allt man vill men men 2 veckor får duga!

Tycker lite synd om mina medarbetare här, de jobbar sent varje dag nu när de måste göra mina hästar också. Men det kommer ju hända mig nästa vecka för då är George ledig så då är det bara jag och Karolina. Hoppas det inte blir alltför illa.

Så tillbaka till dagen som gått då så tänkte jag ta en ridtur på nya lilla slingan men jag blev för lat.. Hmm det har ju inte hänt förr :-P Så det slutade med att jag följde med Graham och fiskade istället. Han fångade 2 och jag fick vara förste håvman och håva in dem sen ville han att jag skulle hålla i en så han kunde ta en bild på mig men där går gränsen. Aldrig tänker jag då hålla i en slemmig fisk som hoppar runt och har sig ååhh neej.

Kom hem iaf och lagade fin middag med potatis och stek och grönsaker himla duktig var jag och det var ätbart också!

Nehe nu ska jag glo på tv:n en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0