2 arbetsdagar kvar då!

Jisses vad jag längtar... Fast efter att ha pratat med mamma igår så vet jag inte riktigt längre om jag kommer hem. Tydligen så har det flyttat in en snok under våran altan. Kul! Jag som har världens orm skräck. Jag drömde till och med om att det var en massa ormar överallt på hela gräsmattan natten efter att hon berättade det. usch usch usch. Hon sa att de hade sprutat vatten på den när de såg den och att hon skulle fortsätta terra den om hon såg den igen och hoppas att den kanske ger sig av! Ne vet ni va.. Därför älskar jag Irland, inga ormar!!!

Idag regnar det här på den gröna ön. Härligt! Det behövs verkligen. Och det gör mig inget för jag är ledig och kan sitta inne hela dagen och greja lite inför resan :-) Så imorrn hoppas jag att backen är lite mjukare så vi kan galoppa lite på våran lilla slinga runt gården :-D

Som sagt så håller jag på och grejar lite inför resan, såsom tvättar och städar. Bör väl börja packa lite grejs också.

Kommer ju bli lite tajt när jag kommer hem hit till Irland sen igen. Kommer hem den 15:e och den 16:e tror jag vi ska åka till Cavan. Men jag tror det bara är 3 dagars den gången så borde ju inte bli alltför segt. Så det blir bara till att packa om och sen åka igen typ! Om vi nu ska åka det måste jag kanske kolla upp innan jag åker hem...

Joggingskorna lär ju få följa med hem nu, annars kommer jag dö när jag ska börja jobba igen. Har inte ridit ordentligt på 1½ vecka nu sen blir det ingen ridning på 2 veckor. Förstå träningsvärken jag kommer få..

Nehe nu måste jag slänga i en ny tvätt, ses om ett par dagar :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0