Så var det slut på det roliga

Jahapp de senaste 2 veckorna har nog varit bland de snabbaste i mitt liv. De bara shvischade förbi ni vet. Har i alla fall haft det underbart! Hade ju tur med vädret, solen har ju skinit som bara den! Har ju inte kunnat sova så värst mkt i och med värmen. Mitt i natten var det ju fortfarande minst 20 grader kändes det som och jag nästan klibbade fast mot väggen. Sen alla dessa mygg. Fy fan vad jag inte har saknat de små jävlarna. Totalt uppäten blev jag, på ena foten hade jag nog 8 bett utan att överdriva. Helt ofattbart! Och det kliar och kliar och kliar. Men tack och lov behöver jag inte oroa mig för det längre!

Graham fick se sitt livs första orm i naturen haha han höll på att göra på sig. Ok det hade väl kanske jag med gjort men det hör ju inte till.

Hemma på Irland nu iaf som sagt och började jobbet idag igen. Benen är bra sega nu men efter några dagar kommer nog kroppen in i det igen. Imorrn blir det tävling också borde inte vara alltför stressigt dock. Skööönt.

2 veckor kvar tills George slutar så nu ska jag få lära mig att köra traktorn och hämta rundbalar och trycka ihop gödselstacken. Kul, eller inte! Innebär antagligen extra jobb för mig då. Men men smällar man får ta.

Snart är det Dublin horse show. Guuuuuuud så jag längtar!! Madde pratade om att försöka komma över vilket vore riktigt kul! Hoppas på det. Dags att börja spara lite pengar också så jag kan shoppa en massa ;-) Behöver fler nya ridbyxer, köpte ett par hemma men behöver fler!!

Nee nu orkar jag inte med det här. Ska slänga mig på sängen och glo på tv och se om det kan finnas nått skoj där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0