Dålig uppdatering.. Igen

Ja jag vet jag är inte så bra på det där med att blogga. Men men..

Sen sist jag skrev så har jag hoppat med Justin (mitt nya projekt) Vi åkte till Barnadown och hoppade 70 cm haha men höjden spelade inte så stor roll för målet var bara att få runt henne någorlunda sansat och avslappnat och jag var väldigt nöjd med henne så det målet nådde vi upp till iaf tycker jag. Jag hade förväntat mig henne mkt värre faktiskt. Sen så trav hoppade vi ju bara också så då gör det mig ju inget om hindrena inte är så stora.

Hoppade igen hemma igår och av någon konstig anledning är hon värre hemma än på tävling. Vet inte vad hon har fått för sig men hemma är hon mycket hetsigare av sig. Gick iaf ok..

2 nya hästar har det kommit en 4åring och en 6 åring vet inte riktigt vad 6åringen är för något men vi får väl se vad som händer med den.

Imorrn blir det tävling i Coilog men bara 3 hästar. Brukar alltid vara packat med folk på denna tävling för den är alltid veckan före Dublin Horse Show så alla tar dit sina hästar som är kvalade för Dublin och får sig en genomkörare, så det brukar vara skoj med bra hoppning att titta på! Borde ju inte bli alltför stressigt med bara 3 hästar heller så det ska nog bli bra. Åker inte hemifrån förrän runt 12 så ingen tidig morgon heller :-)

Sen så är det som sagt Dublin Horse show. Can't wait!!!! som ett litet barn är jag men inte mycket slår Dublin inte. Massa bra hoppning och massa shopping så det blir inte bättre än så. Är ledig på fredagen och söndagen vilket innebär att jag får se Nations Cupen och Grand Prixen, wohooo :-D Ska plita ner en shoppinglista också så ska vi se om jag kan hitta nått skoj :-)

Efter Dublin kommer min bror över några dagar, blir skoj att visa han runt och se hur vi lever här! Eller ja det blir väl kanske mer Graham som får göra det eftersom jag nog kommer jobba en del men på kvällstid och så i alla fall! Hoppas jag kan få någon dag ledigt, men det blev lite krock för national championships håller på hela den veckan.. Får se vad som händer.

Nehe nu ska jag klunka i mig några bulmers och glo på tv:n kanske om det kan finnas nått vettigt där! Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0