Nu är det vår

Ja så känns det här på den gröna ön i alla fall det ligger runt 10+ och blå himmel och fåglar som sjunger. Älskar det vädret det får en på så bra humör! Sånna dagar har man inget emot att jobba alls då är det bara skönt att vara ute!

Fast idag så var jag ledig och åkte ner till Arklow. Var tvungen att hitta nya jobbskor då mina har spruckit och läcker in vatten. Såg en annons om Ariat skor som de hade 50% rabatt på så det skulle jag kolla på tänkte jag och tur det för de hade bara 1 par kvar av precis den modellen och färgen jag ville ha och i min storlek också! Det var ju ett tecken att jag var tvungen att köpa dem.. Så hoppas att de håller ett tag nu.

Annars har jag inte gjort så mkt, har mest chillat med min darling Graham. Just nu ligger vi och kollar på flash forward men kan inte säga att jag är så intresserad av det.. 3:e avsnittet nu och har inte sett de första två medan Graham är totalt hooked :-)

Imorrn blir det jobb igen hoppas på en någorlunda lugn dag.. Får se vad chefen har tänkt sig..

Var förresten ute med Malin och en ny tjej, Sarah, här om kvällen. Kul med nytt folk hon verkar som en trevlig tjej. Hade en trevlig kväll iaf mindre kul att dra sig upp ur sängen kl 7 på morronen bara men men det måste ju göras det med..

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh ja, igår va de verkligen sjuuukt underbart.. jag kunde gå klädd i min läderjacka utan att frysa! hurra!

2010-01-19 @ 22:06:41
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0