Dags för sängen

Ja tiden rann visst iväg lite grann för mig! Blir av någon konstig anledning alltid så, man sitter och grejar och spelar spel o kollar runt på facebook sen hade det visst gått över 2 timmar när det känns som max 30 min..

Tvingade Graham att köpa med en flaska vin till mig ikväll de skulle spela poker och dricka öl så då måste jag ju också få någe gott och har sen suttit framför datan mer eller mindre hela kvällen. Har laddat hem en massa gammal musik som får en att tänka på den gamla goda tiden dels från högstadiet och från tiden på gymnasiet.. Inser då hur mkt man saknar allt och alla! Får sånna stunder lite då och då när man blir väldigt sentimental.. Men men vi lever i nuet! Kommer hem i slutet av februari så då måste jag träffa alla gamla vänner där hemma det så jag fram emot!!

Har kollat upp lite nu om att köpa en sadel av Daniela (efetr 2½år bara :-P) vilken jag kommer få till bra pris av henne så jag måste bara rådgöra lite med mamma också se vad hon tycker jag brukar ju vara ganska så duktig på impulsiva köp! Vill ha en sadel o rida i som passar mig och inte Peters 18" med extra stora kåpor de drunkar jag ju i! Men men vi får se hur det går med den saken.

Nu är en sak säker iaf jag ska sova! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0