Pokerstar

Ja det är jag det haha jag har vunnit 3 ggr i rad nu inte klokt va bra jag är ;-) Grabbarna börjar nog bli lite irriterade att de blir spöade av en tjej i poker.. Ok jag erkänner mestadels är väl säkert tur men lite skicklighet måste det ligga i det hela tror jag nog! Igår vann jag faktiskt båda omgångarna vi spelade och båda gångerna var det jag och George som var kvar i slutet tror nog han blev lite putt men men sånt är livet ;-P

Idag är jag ledig, sitter och funderar på vad jag ska hitta på. Kanske drar mig ut på en jogging tur sen behövs det ju alltid tvättas och städas lite.. Får se! Har grejat lite med iPoden nu så jag har lite bra musk till flyget hem som jag inom en snar framtid kommer befinna mig på :-D

Nu har Daniela kommit hem igen från sin semester så nu ska väl allt vara tillbaka till vanliga rutiner igen.

Igår var det förresten några italienare här och kollade på Mickey. Peter sa att de var väldigt intresserade och förhoppningsvis så köper de honom vore ju inte dumt. Då blir det nästan tomt på hästar här, bara alla ynglingar kvar :-) Murphen är fortfarande kvar vet inte när han kommer åka..

Nehe nu har jag skrivkramp igen..

Timbaland ft. Katy Perry - If we ever meet again    den tycker jag om! :-)

Kommentarer
Postat av: Malin

Fyfan va bra du är malin!! ;D

2010-02-20 @ 18:50:31
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0