Ledig och lat

Skönt att vara ledig, blev ändring med dagarna den här veckan. Igår jobbade jag själv medan de andra 2 var lediga. Peter var borta halva dagen så vi hade i stort sett alla hästarna på skrittmaskinen, red en häst på efetrmiddagen så det var en skön dag.

Idag började jag med att ta mig en jogging tur, duktig poäng till mig! Pressade nog mig själv lite väl hårt på slutet tror jag, imorrn kommer det nog bli svårt att gå... Men men det kändes skönt efetråt iaf att man gjort något nyttigt!

Var ner till banken också och förde över pengar till mamma och till mitt egna svenska konto så att jag har några pengar när jag kommer hem. Sen var jag tvungen att kolla upp min bilförsäkring som har gått upp i år istället för ner :-/ Förra året betalade jag €89/månad men nu har det gått upp till €102/måndad.. Inte jättemkt pengar kanske men jag hade räknat med att den skulle komma ner lite.. Men men man måste ju ha nått att slösa pengarna på.. Sen måste jag betala nu skatt på bilen också. Många utgifter nu i februari månad!

Resten av dagen nu vet jag inte vad jag ska hitta på.. Bara vara lat och inte göra något alls :-) Kanske skulle ta och laga nån slags mat eller nått till lunch imorrn.. Hmm.. Sen skulle jag behöva dammsuga rummet.. Aja nog om det dags för king.com nu :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0