Då var favoriten såld

Jahapp sånt är livet, Murph är nu såld till Schweitz.. Men men lika bra det jag hade nog inte ridit honom något mer iaf. Bara att inse att jag är inte fysiskt stark nog att rida han ordentligt så han kan göra lite som han vill med mig om han nu känner för det! Men vi hade en fin tid ihop iaf och han lärde mig mycket :-) Bland annat att sitta kvar när det blev rodeo haha det har vi tränat mycket på.. Han är fortfarande kvar på gården får se när han åker kanske dröjer några veckor. Men det innebär att vi kanske kan köpa den 4åringen som vi var och tittade på. Får se vad som händer! 

Jag har färgat mitt hår också nu är det mörkt igen kanske blev lite väl mörkt den här gången har inte riktigt vant mig vid det än.. Men det blir nog bra så :-)

Hoppas på att jag har någon häst att rida nu när säsongen drar igång förhoppningsvis kommer jag fortsätta rida Lulu  vet inte vad chefen har planerat.. Hoppade med henne i söndags iaf och det gick riktigt bra var väldigt nöjd med henne då. Om vi kan hålla det uppe så kanske så!

Nu har Daniela åkt till Miami för en vecka (west palm beach) och hälsar på en gammal kompis som har en gård norr om New York. Hon har nu flyttat ner alla sina hästar + några privathästar för några månader medan en tour pågår där så de tävlar varje helg om inte mer och har det gött i solen. Skapligt avundsjuk! Men jag åker ju snart hem till Sverige ja och Gbg horse show, minst lika bra det ;-)

Nehepp nu ska jag nog slänga mig i duschen kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0