veckorna rullar på

Tiden går fort fast ändå inte.. Svårt att förklara hur jag menar men liksom imorrn är det lördag igen och tävling och det kändes som att det var bara ett par dagar sen vi var på tävling. Men sen när man är mitt i veckan känns det bara såååå segt  som att man stannar på onsdag några dagar. Lustigt det där!

Som sagt tävling imorrn igen så det innebar en massa tvätt av hästar och flätning med mera. Men sånt måste ju göras det med.

Daniela håller på att fixa en hemsida nu kommer nog bli super bra tror jag! Hon har sprungit runt med en kamera i högsta hugg nu i ett par dagar och tagit kort på allt och alla så man har fått passa sig. Hon tog nått kort på mig och jag tror inte att det blev så bra men det återstår väl att se! Den kommer heta www.ballinteskinfarm.com iaf säger till när den är igång!

Idag har jag varit på lite bättre humör än igår i alla fall så jobbet har gått lite lättare.

Kommer komma en ny häst imorrn också, en tjej som rider fälttävlan var tvungen att operera ryggen då nerver kommit i kläm så hon inte hade någon känsel i ena benet, så en utav hennes hästar ska komma hit nu och Peter ska hoppa den lite så han hålls igång. Får se hur den är.

Annars händer inte mkt på hästfronten just nu har fortfarande några hästar som ska säljas men det är ingen panik med dem.

Graham åkte ner med George till Rob och Sanni i Arklow för att spela poker jag hade verkligen noll energi plus att jag ska upp vid 7 imorrn så jag sa att jag stannar hellre hemma då. Har suttit här nu framför datan och häckat ett bra tag nu! Ska ta mig en dusch nu sen blir det nog sängen! Kanske är något vettigt på tv vilket jag inte tror men man kan ju alltid hoppas.. Godnatt och kram!

 Slänger in en gammal bild på mig och min Murphis som jag saknar väldigt mycket!!

Gammal bild på oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0