Regn solsken regn solsken

Så har dagen sett ut idag, lyckades bli genomsur när jag satt och red och himmlen bara öppnade sig! Sen så regnade det i ca 20 min och efter det kom solen fram igen och det blev jättefint. Sen nu senare på kvällen så regnade det igen. Jag blir inte klok på detta väder!

Idag åkte Peter iväg med 6 hästar till Barnadown för att skola dem över deras lilla terrängbana de har där, så han tog med sig George och Daniela. Det innebar att det var bara jag och Karolina hemma och vi hade en mkt bra dag med precis lagom mängd jobb! Önskar man kunde ha sådana dagar oftare.

Inga tävlingar i helgen, skönt. Imorrn ska Peter iväg och hjälpa några barn på dublin qualifyers för ponny och på söndag fanns det inte nån tävling så det blidde inget! Det är skönt det med att bara inte göra nått.

Idag fyller mormor år, massa grattis till henne!
Det där med valborg det firar man inte här på Irland så inge partaj här inte.. Grabbarna skulle spela poker och jag hamnade här jag..

Fick lön idag också, alltid lika najs!

nehe nu ska jag kolla på nån film och slänga mig till kojs om ja ska kunna ta mig upp imorrn. God natt gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0