Längsta dagen på länge

Ja jag är nyss hemkommen från Barnadown efter en väldigt låååång och seg dag. Vi åkte hemifrån vid halv 10 imorse tror jag och kom som sagt inte hem förrän nu. I början hade vi 2 st 4åringar och sen Shauna som hoppade 90 cm sen blev det väldigt lugnt i ett tag tills 1.10 började där vi hade Babe. Sen blev deet väntan igen på 1.20 där Babe och Roller skulle hoppa och då började vi tritta på klockan och så smått inse att vi kommer komma hem sent idag.

Jag sa till Karolina mest på skämt att ja vi kommer nog inte vara hemma förrän vid 8 och då trodde jag själv att mer rimlig tid skulle nog bli runt 7 men man måste ju överdriva lite. Men den fick jag allt för! Väldigt trött i ryggen nu och kan inte vänta på att få slänga mig i sängen.

Alla hoppade felfritt idag så det var super, Roller var felfri i både 1.20 och en 1.30 så vi väntade ju iaf inte helt förgäves på det! Hade ju vart mindre kul om man hade lekt plockepin eller något i den stilen efter x antal timmar..

Jobb imorrn igen också men hoppas på en någorlunda lugn dag.

Imorrn blir det party för Malin också som tyvärr lämnar oss på måndag :-( Henne kommer vi sakna!

Nu hägrar sängen, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Och jag kommer att sakna dig och alla andra! Buhuuu, im crying now :(

2010-04-26 @ 04:21:24
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0