Frisk, men sen sjuk igen

Ja visst så bra lyckades jag. Jag tyckte att jag var frisk för en vecka sen när jag var  ledig och tänkte att jag kunde ta mig ut på en jogging runda sagt och gjort sen dagen efter hade jag väldigt ont i halsen och  sen har det hållt i sig! Snuvig och ont i halsen men det ska väl snart ordna upp sig hoppas jag.

Har för övrigt en skit dag idag är bara trött och irriterad och arg och ja jag kan hålla på länge till men bäst att jag inte gör det.. Men jag känner bara att minsta lilla grej kommer jag explodera av!

Dåligt med hästar är det nu också, Lulu ska vi börja avla på nu hennes framfot kommer nog aldrig bli så pass bra som den behöver bli så tyvärr.. Men men inte mkt man kan göra åt det.

Igår hade jag ledigt och följde med Graham på hans lillebrors konfirmation (det firas väldigt stort här på Irland) hade en trevlig dag som avslutades med middag på kina restaurangen mycket trevligt var det!

Inte klokt vad med besvär denna vulkan ställt till med sen då. Madde är fast hemma i Sverige (tror inte det gör henne alltför mkt dock :-P) och Malin ska åka hem till Finland på måndag och har inträdesprov till någon skola på tisdagen så vi får hoppas på att det är ok då! Säger bara stackars allt folk som är fast på flygplatser här och var, mindre kul för dem.

Bara jag kommer hem i Juli så är jag nöjd, men det borde ju vara fixat vid det laget kan man ju hoppas på iaf..

Nehe nu ska jag gå tillbaka till jobbet och vara sur ett tag. Fråga inte varför men jag är på sånt humör då och då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0