Ain't no sunshine when she's gone

Nee bokstavligen talat haha.. Igår lämnade Malin oss för att återvända till Finland, kommer sakna dig i massor tjejen! All the best som man brukar säga här! Gårdagen var jättefin och solig och idag har det varit mulet och dimmigt och disigt o dant hela dagen. Så ja man kan ju säga att solskenet försvann med Malin :-P

Vi hade iaf en riktigt skoj kväll i söndags med på tok för mkt vodka. Jag har fortfarande ont i benen idag efter all dans.. Jag säger då det. Men kul hade vi så det gör ju inget.. Spenderade hela dagen igår i sängen och mådde halvbra. Men det är ju också smällar man får ta när man har kul :-)

Igår kväll kom ägarna till Shauna också brukar alltid vara trevligt när de är på besök, de kommer stanna i 10 dagar nu tror jag.. Så det är nog det mesta som kommer hända under de kommande dagarna.

En utav de inhyrda frågade mig idag om jag kunde göra rent hans utrustning för han har ju inte tid att göra det så noga när han är nere så ja visst sa jag det kan ja väl. Så sa han att självklart betalar jag dig för det.. Haha gissa vad han erbjöd? 400:- för att tvätta hans utrustning vilket kan ta max 30 min haha ja men visst det tackar man väl för :-)

Nu vill jag ha sommar så att jag kan åka hem en sväng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0