Sjuka huset

Ja det ar det har, alla ar sjuka inklusive min kara pojkvan. Jag ar nastan helt aterstalld nu, men de andra tre ar fortfarande daliga, hoppas det inte ar svin influensan bara haha :-P

Allting hander nu nar cheferna ar pa semester. En utav 2aringarna var halt har om dagen sa det blev till att ringa hovslagaren och som misstankt var det en hovbold. Efter nagra dagars bandagering av hoven ar han nu bra igen, men sjalvklart nar vi var ute och kollade till dem nu ikvall sa ar nasta halt. Sa hovslagaren far nog ta sig en svang ut dit imorrn igen!
   
Sen idag sa hade vi helt plotsligt inget vatten. Jattebra. Da fick handyman James komma ut och fixa lite som tur var sa lyckades han och nu har vi ater vatten! Typiskt bara att allt ska handa just denna vecka.

Sen sa, tro det eller ej, sa har det inte regnat pa 2 1/2 vecka nu. Det ar helt otroligt for att vara Irland. Sa nu ar ridbanorna jatte torra sa det blir till att ringa bonden imorrn och be om att fa dem vattnade. Dammar bort nar man rider! Men men efter det sa borde det inte vara samkt mer besvar, hoppas jag.

Igar var Malin har (det finns faktiskt en till Malin har i krokarna!) och tog lite kort pa mig och min lilla bebis Murph. Jag vill ha nagra fina bilder om det n blir sa att han blir sald, och eftersom Malin ar ritktigt duktig pa det dar med fotografi sa blev det ju super :-) Det blev allt en hel del fina bilder, sa tack sa jatte mycket Malin!

Murph var for ovrigt jatte duktig idag nar jag red, sadana srunder lever man lange pa nar allt bara kanns sa bra :-) Nu maste jag aka ner till tesco och handla lite mat innan jag hungrar ihjal, over and out!Fina murph

Kommentarer
Postat av: Boel

Ååhhh vilket fint kort, vad söt han var!!

2009-09-30 @ 11:26:53
Postat av: Malin nr 2

Varsagod, de va bara roligt :D

2009-09-30 @ 14:48:29
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0