Tavling igen

Men inte for min del tyvarr. Akte till Kill idag med 6 hastar vi hade dock bara 3 egna resten var privat hastar sa jag fick folja med och vara hastskotare idag och Karolina stannade hemma med Kristof. Hade en bra dag det var inte jatte mkt folk dar men anda nagra stycken sa det blev inte jatte stressigt mellan hastarna. Vi var fardiga runt 3 for vi hoppade bara i 1.10 som hogst sa det bar av hemat runt halv 4 ovh vi var hemma strax efter 4 och da var hela garden fodrad och nastan sopad sa allt jag behovde gora var att packa ur lastbilen och fixa i ordning mina 3 hastar som hoppade sen var jag i stort sett klar vilket var skont.

Imorrn ar jag ledig tankte forsoka mig pa att stada lite ordentligt men vi far se hur detv vgar. Min sjalv disciplin ar inte den basta nar det kommer till stadnings biten. Annars hade jag tankt forsoka aka ner till Arklow kanske och titta runt lite om man kan hitta nagon julklapp eller 2 kanske.. Vi far se vad som hander!

Annars hande nog inte jatte mkt till veckan. Peter och Daniela ska aka till Stuttgart och kolla pa WC hoppning dar sa de blir borta over helgen tror jag sa det blir nog ingen tavling iaf. Sa det kommer nog bli en hel del jobb med unghastarna. Har om dagen satt jag forresten pa den ena utav dem och kunde trava upp och ner tiill godselstacken sjalv, det gar frammat iaf! Han har kommit lite langre an de andra da han hade blibit jobbad lite med innan Peter och Daniela kopte honom. Far se hur det gar med de andra 4!

Sen sa var det nagon gubbe som skulle kolla pa Murph, tror Peter sa nu i veckan nagon gang far se vad det blir av det.. Annars vet jag inte om det kommer handa sa mkt mer, men man vet aldrig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0