Nu sa tar vi oss uppat!

Jag har debuterat 1.20! Och annu battre ar att vi gjorde det felfritt :D Helt otroligt kul var det hade inte raknat med det alls. Vi satt i lastbilen pa vag till tavlingen igar och jag satt och fyllde i anmalningarna som vanligt och Peter sa at mig att Murph skulle hoppa 1.10 o 1.20 sa jag fyllde i 1.10 med mitt namn och 1.20 med Peters namn for att det antog jag att det var han som skulle hoppa honom i den klassen. Sa efter ett tag sa sager Peter "ah forresten Malin du ska hoppa 1.20 pa han" och da tappade jag hakan. Kande mig inte riktigt redo for det men bade Daniela och Peter sa: "joda det ar inga problem det har du ju tranat for nu sa" sa jaha jaja vi testar val da tankte jag.

Sa i borjade med att hoppa 1.10. Pa framridningen tyckte Murph att det var skoj och skakade a huvet och var allmant busig. Sa lyckades en tjej ramla av och hasten skenade ivag sa jag tankte adjoss och goodbye nu ar det kort for min del men det blev bara en liten brall som tur var da :P Val inne pa banan var han fortfarande lite besvarlig och tittig men vi korde pa iaf och fick til en dubbelnolla med lite tur inblandat!

Sen sa var 1.20 direkt efter sa jag stannade kvar pa han och tog dte lite lugnt sen var det dags att kora igen. Jag hade minst sgt inga forvantningar pa att det skulle ga bra tankte bara att dt ar val bara att kora pa och hopas pa det basta och den taktiken verkade ju funka :-) Daniela filmade och sa att hon skulle branna ut bada runderna pa cd sa da kanske jag kan lagga upp det pa facebook elr nagot i den stilen far se hur det blir!

Ar iaf supernojd med hasten det var ju trots allt bara hans andra 1.20 sa det maste man ju vara nojd med :-)

Idag kom Madde tebax :-D Hon har tillbringat dagen med att hjalpa mig det behovdes verkligen tusen tack Madde! Pa eftermiddagen sa skulle vi skilja folen ifran deras mammor och det ar ju alltid intressant sa det var bra med en extra person tror inte att jag och Peter hade lyckats nage vidare sjalva! Sen nu pa kvallen sa skjutsade jag henne till Kill dar Andrea (hennes nya chef) var och kollade pa Gran Prixen sa hon skulle aka med henne hem till nya stallet sen! Kom aven lagom till omhoppningen sa vi hann med att se de flesta iaf! Sa nu ar hon pa vag mot nya aventyr best of luck Maddie! Kommer tyvarr inte se jatte mkt av henne men men..

Nehe nu ska jag ta och pallra mig over till Graham ar ju ledig imorrn sa det ska firas med sovmorgon sen blir det shopping pa Thoroughbred remedies har fatt presentkort av daniela darifran sa de tackar man for :-) Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0