Katastrof

Ja sa kanns det efter dagen. Eller ja helt misslyckat blev det inte, Murphen var jatte duktig i 1.10 och jag var faktiskt ocksa duktig vi fick till alla distanser bra och han vantade nar jag sa at han att vanta. Det blev en dubbelnolla dar sa det ar jag valdigt nojd med. Men sen skulle vi hoppa 1.20 ocksa och det hade nog vart battre att inte gora.. Jisses vad inte nojd jag ar med den rundan. Pa framhoppningen sa kraschade vi in i oxern och det ger ju super bra kansla infor att ga in pa banan. Men in gick vi iaf och kom mot forsta hindret, kom aningens for nara och vi hade det ner, superbra kansla. Finns inte mycket varre an att ha 1:a hindret ner! Sen efter det gick det bara utfor kandes det som. Vi hade inga fler nerslag men jag red som en kratta stackars hasten fick ta i for kung och fosterland sa som jag la honom pa hindrena fattar inte hur han klarade av dem men men. Valdigt nojd med honom idag han hoppade super och skotte sig bra. Synd bara att ryttaren inte kan rida!

Imorrn blir det som sagt hunting sa hoppas pa bra vader och att det inte ar alltfor blott ute.

Naee nu ska jag lagga mig i sangen och glo pa tv och sova och forsoka glomma bort varan disaster round..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0