Han blir kvar ett tag till iaf!

Ja inte kom det nage folk och tittade pa Murph inte, Peter sa imorse att de ringde och berattade att de inte kommer och att de ju egentligen ville ha en gra hast. Haha Peter var tokig efter att ha skickat en massa videos och bilder med mera och nu klacker de ur sig att de helst ville ha en gra hast och inte en brun haha.. Jaja det gor inte mig nagot!

Imorrn ska vi tavla igen ska hoppa med Murph men vet inte vad for klasser men hoppas pa 1.10 och 1.20 men vi far se! Kanner pa mig att Murph kommer vara lite galen for att han inte har varit ute pa ett bra tag och da brukar han kunna bli lite vild av sig..

Sen pa sondag ar det hunting igen jag tror att jag kommer fa rida Molly och det kan bli spannande senast sa red Peter henne och hon kunde inte sta still en sekund. Peter kommer nog rida en 4aring sa da valjer jag nog hellre Molly :-P

Nehe nu ska jag glo pa tv onskar att jag hade ett par cider att koppla av med men sa tursam ar jag inte ikvall.. Men jag fick Haagen-Dazs av Graham istallet sa det far duga :-)


Kommentarer
Postat av: Stina

Hej Syster!

Så du får ha kvar Murphen ett tag till! Passa på och njut...

Va kul med hunting, lycka till o hoppas det gick bra på tävlingen!

Själv är jag ledig ikväll så jag o Henke ska ut o äta. Vi firar 2 år tillsammans idag!

Massa Kramar

2009-11-28 @ 17:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0