Dalig uppdatering!

Ja jag har varit dalig pa att uppdatera den senaste tiden. Har varit upptagen och sa har datan varit upptagen sa det har inte gatt nage bra.

Peter och Daniela ar i Tyskland over helgen och kollar pa WC hoppningarna i Stuttgart medan vi andra ar fast har i regnet och leran. Men det innebar iaf att man kan lagga upp arbetet som man vill och ta allt i sen egna takt sa det ar ju faktiskt skont. Idag sa har jag klippt Murph igen han hade blivit jatte harig igen men nu ar han sa fin sa :-) Nu finns det inga ursakter att inte hard trana langre :-P

Senaste tiden har jag kannt mig bra deprimerad ridningen har inte funkat for fem ore och sjalvfortroendet har akt rakt ner i botten kanns det som men vi alla har vara bra och daliga perioder sa forhoppningsvis lyckas jag val dra mig ur denna men det kanns bra tungt, har ingen storre lust att rida alls! Men men bara att kampa pa.

Igar var jag med Malin och en tysk tjej som heter Toni pa bio, sag den nya Twilight filmen. Det var preimaren sa vi hade bokat biljetter innan och var pa plats i tid, sa vi gick och kakade pa Eddie Rockets forst. Sen runt 9.15 (filmen borjade 9.30) sa gick vi tebax och skulle forsoka hitta nagra bra platser (da man pa denna bio inte har bestamda platser) sa vi kommer in och ar det inte smockat, jo men visst. Bara forsta raden kvar, super. Nagra tjejer bakom oss flyttade sig dock sa vi kom in pa andra raden inte for att ja vet om de spelade nagon roll :-P Filmen var iaf helt ok sa nu far vi snallt vanta pa nasta!

Blev jatte sugen pa att aka hem till Gbg horse show skulle vara super de vet ej om de blir mojligt men det ar alltid vart att kolla upp.. Bara lyckas hitta nan att dra med dit ocksa :-)

Nehe annars vet ja inte om det har hant sa mkt mer, nu ska jag ta mig en dusch sen kommer val Graham over snart hoppas ja pa. Jaja sa ar det med det!


Har ar en bild forresten pa Murph som ar nyklippt och fin!


Sa fin sa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0