Forkyld och hangig

ja sa traligt ar det for tillfallet halsen gor ont och huvet kanns som det ar dubbla storleken! Blev nog inte battre av dagen da jag blev sa illa tvungen att rida ute i regnet eftersom ridhuset var fullt hela dagen. Det ar det varsta med tisdagar for da kommer det handikappade barn och rider hela formiddagen som visserligen ar en bra grej for dem men det lyckas alltid regna varje tisdag vilket innebar rida ute.. Och idag sa hade Peter lektioner ocksa fran 12 och holl pa hela eftermiddagen sa det gjorde ju inte saken battre.. Men men nu blir det till att proppa i sig massa vitamin C och alt annat som nu ska vara bra.

Annars hander inte sa mkt. Vi har planerat att aka pa hunting de senaste 3 veckorna men det har blivit installt pga regn regn regn, surprise surprise! Samma sak med tavling vi skulle ha akt forra helgen men regn stallde in de planerna ocksa. Far se vad som hander nu till helgen.

Pa onsdag nasta vecka ska vi ha jul party/middag. Daniela har planerat att vi ska bowla forst sen blir det nog nagra drinkar och middag! Det ser vi fram emot det brukar alltid vara skoj :-)

Sen sa efter det ar det bara 4 dagar tills jag aker hem sa det ser jag fram emot!

Ne nu ska jag ga och lagga mig i min sang och vara sjuk och kanske bli lite battre!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej vännen.!

Hoppas allt är bra med dig.! Har tjuvpratat med syster din och hört mig för om hur du har det.! Tänkte bara höra om det blir någon sammakomst när du kommer hem..! Håller tummarna, det var ju ett tag sen vi sågs.! Puss och Kram Madde V :)

2009-12-08 @ 19:32:45
URL: http://madeleineviberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0